.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رکورد جالب تیم آقای نماینده ؛
هر 24 روز " یک مربی " !
شمال نیوز: تیم فوتبال صنعت ساری که از همان ابتدا فصل با حاشیه و مشکلات زیاد وارد لیگ دسته دوم فوتبال شد، در طی چهار ماه در نیم‌فصل مسابقات در یک اقدام قابل توجه پنج مربی عوض کرد.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال صنعت ساری که از همان ابتدا فصل با حاشیه و مشکلات زیاد وارد لیگ دسته دوم فوتبال شد، در طی چهار ماه در نیم‌فصل مسابقات در یک اقدام قابل توجه پنج مربی عوض کرد.

این تیم که ابتدای فصل را رضا تقوی آغاز کرده بود به خاطر مشکلات و ناکامی در دو مسابقه، تقوی استعفا داد و ابراهیم تقی‌پور جایگزین وی شد.

ابراهیم تقی‌پور که تنها دو هفته در این تیم بود به خاطر مشکلات استعفا داد و بهزاد داداش‌زاده سرمربی صنعت شد و پس از عدم نتایج مطلوب در دو بازی آخر نیم‌فصل نیز شبیر لطفی که سابقه مربی‌گری در تیم صنعت داشت، جای داداش‌زاده را در این تیم گرفت.

با توجه به مشکلاتی که در تیم صنعت ساری وجود داشت و بازیکنان به خاطر مشکلات مالی و عدم تعهدات مدیریت حاضر به تمرینات در این تیم نبودند، با تشکیل جلسه فوق‌العاده از سوی حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و بهروان و خلردی رئیس و نایب رئیس هیئت فوتبال استان، رضا تقوی که از همان ابتدای فصل به عنوان سرمربی در این تیم کار کرد، برای بار دوم در فصل جاری هدایت تیم صنعت ساری را برعهده گرفت.

در کنار مشکلات روی نیمکت تیم فوتبال صنعت ساری، این تیم از نظر مدیریت نیز مشکلاتی در ابتدای فصل داشت که پس از مدیریت سه ساله علی‌اصغر یمینی تیم صنعت به محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی سپرده شد.

تیم صنعت ساری در حال حاضر از 10 بازی خود تنها موفق به کسب هشت امتیاز شد و در بین 10 تیم در رده نهم جدول جای دارد که در صورت عدم نتیجه در نیم‌فصل دوم، یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر است.

حال باید منتظر بود و شاهد تصمیم محمد دامادی به عنوان مرد شماره یک این تیم پرحاشیه ماند و اینکه آیا وی می تواند راه حلی برای آن پیدا کند ؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 دي 1394
توان مدیریت دامادی هم مشخص شد معلومه شد باشگاه جای بچه ها نیست
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 5 دي 1394
باشگاه هم جای بچه ها نیست
همش جا موند اومدم ناکید کنم
ajdhp 4 دي 1394
وقتی دست دامادی میدند میخواستی بهتر بشه
نا شناس 4 دي 1394
هنری دیگر از ممد جون امکان نداره کسی رو پیدا بکنید این همه عرضه رو یجا داشته باشه صنعت هم پرید البته داره خودشو به محمودی میرسونه مردم ساری چی کشیدن ازش ... مرد باش اینو تایید کن کسی که عرضه نداره چرا مسئولیت قبول می کنه؟!
نا شناس 4 دي 1394
دامادی شجاعت به خرج داد که تیم صنعت و قبول کرد اما متاسفانه این تیم وارد مسائل حاشیه ای شد و بازیکنان علی رغم دریافت 20 تا 40 درصد از قرارداداز حضور در تمرینات خودداری کردند و اسپانسر هم به دلایل خاص و فشارهای سیاسی از ادامه همکاری خودداری کرد و تیم دچار حاشیه شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.